O nas
HISTORIA BADAŃ NA ULICY WOLSKIEJ 225
Pod koniec lat 60-siątych Stołeczne Przedsiębiorstwo Usług Moto-ryzacyjnych Przemysłu Terenowego (SPUM) istniejące od końca lat 40-stych, posiadające na terenie w Warszawy kilka stacji kontroli, obsługi i naprawy samochodów przejęła od m.st. Warszawy teren po byłej stacji tankowania gazu. Po adaptacji budynków w 1970 r. uru-chomiła w nich stację obsługi samochodów i wchodzącą w jej stację kontroli pojazdów. Stacja wykonywała badania (na wyłączność) sa-mochodów osobowych i dostawczych dla dzielnicy Wola i motocykli z lewej strony Warszawy. W roku 1988 przedsiębiorstwo rozpoczęło prywatyzację oddając poszczególne stację w dzierżawę pracownikom. Nieudolnie prowadzona prywatyzacja spowodowała, że miasto w


1993 roku firmę zlikwidowało, przejmując dzierżawców. Pomimo obietnicy Prezydenta m.st.Warszawy o odsprzedaży stacji byłym pracownikom SPUM-u w 1997 roku wystawiło kolejno wszystkie obiekty (13 terenów rozrzuconych po całej Warszawie) na ogólno-dostępny przetarg. Tylko trzech użytkowników ( w tym i nasza spółka cywilna) przetarg wygrała. Pozostałe tereny przejęte zostały głównie pod zabudowę mieszkaniową. W roku 1998 rozpoczęliśmy budowę okręgowej stacji kontroli pojazdów którą ukończyliśmy w 2001 roku. Dwa stanowiska (ciągi), jedno do badania samochodów osobowych i motocykli oraz drugie do badania wszelkich pojazdów z wyjątkiem motocykli.
Dwa stanowiska (ciągi), jedno do badania samochodów osobowych i motocykli oraz drugie do badania wszelkich pojazdów z wyjątkiem motocykli. Stację wyposażyliśmy w najnowocześniejsze urządzenia firmy BOSCH (dzisiaj posiadamy wyposażenie firmy Beissbarth. Załoga wywodzi się z dwóch stacji dawnego SPUM-u: z SOS-2 ul. Wolska 225 i SOS-7 ul. Dzika 28.
OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW w WARSZAWIE TAK DZISIAJ WYGLĄDA

Our Features
1
Projects
1
Employees
1
Branches
1
Awards
Ciekawe pojazdy które u nas były

Zabytek

Replika - SAM

Opel osobowy z przyczepą

Elektryczny